نوشه های زهرا خانـــــــــوم!

ارباب...!

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ
آقا جان...
ارباب...
امسال اومدم...اومدم...اومدم به مجلس عزاتون و سفره ی دلم رو براتون باز کردم
حاجتم رو بهتون گفتم
خودتون میدونید چقدر اوضاع بدیِ ...
فقط به کرم  ولطفتن دل بستم اقا

سلام دوستان...
راجع به مطلب قبلی باید بگم که مخاطب من همه ی مردم نبودن بلکه فقط یه عده ی خاص بود
توی این چندروز به خاطر اون مطلب با واکنش های زیادی رو به رو شدم  وترجیح دادم که حذفش کنم به قول یکی از شماها بهتره مردم رو به حال خودشون بزاریم...
منم همین کارو می کنم
ممنون از همتون!
ان شاء الله حاجت های همتون برآورده بشه...
یا حق!
  • زهرا خانـــــــــــوم

نظرات  (۳)

  • فاطیما کیان
  • اقا خودش حاجتت رو بده
    پاسخ:
    ممنون  ،ان شاء الله اقا حاجت همه رو بدن حاجت منم بدن
    ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام
    ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت
    هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه
    ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد
    Corey: I’d encourage you to do a little more research too – as well as consider how everyone in the United States has now been enslaved by the Federal Government. All because of the precedent set in motion by Li72&lno#8c1n;s radical administration. Take a look at some of our resources under the Resource Downloads tab – Missouri Martial Law, 1787 Constitutional Debates: Federal vs. Anti-Federal, and American Slavery: 150 years of Constitutional Rejection.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی